What People Think About merakicsl?

Here is what our analysis has shown about people’s perception about merakicsl (BAERAKI):
Secretive (77%)
Scheming (87%)
Slow (71%)
Breezy (59%)
Self-indulgent (53%)
Dull (74%)
Melancholy (77%)
Delicate (90%)

merakicsl's Old Tweets

Chronological old tweets of merakicsl (BAERAKI):
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
😂😂😂 https://t.co/SFWZRVx6GO
 0  1  0
20:12:27 May 4, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Need baddies with me at the W tonight. Who wit ittttt
 0  0  0
00:44:23 May 4, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @yungbabytate: BOYS. 5.8.18 https://t.co/G2jlTRelr4
 446  0  0
01:52:22 May 4, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I wanna move far away so bad.
 2  1  0
10:19:06 January 30, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
In the mood for jillscott and a blunt @5am lol
 0  1  0
09:42:30 January 30, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @ELEVATOR_: 🔻🔺PREMIERE @YungBabyTate unleashes a glamorous new video for her infectious, self-produced single “Bob” https://t.co/zmLxvz…
 167  0  0
19:55:27 January 30, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
LOL https://t.co/8iWVvpSKVx
 0  1  0
02:47:35 January 31, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @ekelanii: As always 💔 https://t.co/Y9gZpkmzQq
 1  0  0
22:55:10 January 31, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Babies just make my heart melt every single time
 0  0  0
22:20:18 February 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@foreverasiaa I wanna see him, come over lol
 0  0  0
22:19:57 February 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Idk but I'm just done with people
 0  2  0
06:46:46 February 2, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I can honestly say I make better music than any man I've dealt w.... so this whole Grammy and "women needing to ste… https://t.co/BwV1AiPa9m
 0  1  0
20:44:18 February 2, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Getting drunk to the fact that my project is done🏆🏆🏆🏆🏆
 1  12  0
01:21:50 February 3, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Master kush smokesssss🔥
 0  1  0
23:29:55 February 3, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
EA by nudy foreva played
 0  0  0
00:15:00 February 5, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
What is a man with no defined body? Lol like I'm sorry I'm just not into the bird chest boys with no body🤷🏽‍♀️
 0  0  0
17:06:14 February 5, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Hell yeah bc people are so used to phoniness https://t.co/KznoCPAzq9
 1  0  0
01:07:08 February 7, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@Claudae_ Lmao facts tho
 0  0  0
16:43:04 February 8, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
One thing about them tables is they always turn!
 0  0  0
17:50:04 February 9, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
How about being an artist and another artist use literally everyone you work with lmao. Slick annoying. https://t.co/CggkdFn1eg
 0  1  0
13:12:45 February 9, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Last night was truly a blessing and a great vibe. Successful cook up sessions with unique producers always get me e… https://t.co/0rcm4urq5I
 0  1  0
17:58:09 February 9, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@BOSSMANLOVESYOU Lmao I heard 2 last night so I mean🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️
 0  0  0
02:41:09 February 10, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lmaoo do u know a Tane Runo?? https://t.co/2UtPJHvQFc
 0  0  0
02:31:17 February 10, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I haven't felt myself actually falling for someone since 2015.... and I'm feeling it now. It's all more intense and real. Wow lol
 0  1  0
21:03:00 February 10, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
So I'm declining performances and somehow I'm getting tagged in flyers🙃 stop the cap lol
 0  0  0
21:45:38 February 11, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
😂 handles stupid tho https://t.co/Bhf1qUR1Gt
 0  0  0
21:46:15 February 11, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I see em goin' for my head, but they could never fade me!!!
 0  0  0
05:59:46 February 12, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @yungbabytate: https://t.co/MOv4uNDybb https://t.co/E8dQYGr1Ox
 184  0  0
19:55:35 February 13, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
LMAO FACTS😂😂 https://t.co/VJ9ykESNws
 1  1  0
21:34:38 February 13, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
fall in love and disappear
 0  0  0
04:38:31 February 14, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
the feeling of almost giving ur all to another is beautiful. Vulnerability is ok sometimes.
 0  0  0
04:39:39 February 14, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
yesterday I got wine, chocolates, and a cheesy card from my valentine💘🍆 lol
 0  0  0
15:35:24 February 15, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I've been killing folks with kindness lately... and it has been working in my favor.
 1  6  0
02:34:25 February 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I done got some "Mr. nice" OG sheesh
 0  2  0
00:29:58 February 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
LMAO BEST TWEET IVE GOTTEN! Thank you💘 https://t.co/NUGEgkzmHO
 0  2  0
00:28:22 February 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I promise I'm gonna put it back up:( https://t.co/WsRJaNfliH
 0  0  0
00:15:48 February 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
This is the year of prospering and being the best me.
 2  6  0
02:34:45 February 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lmaoooo https://t.co/6w9GH3ujv3
 0  0  0
03:14:57 February 21, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Welcome:)) https://t.co/ecF5odVQtg
 0  1  0
03:13:29 February 21, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@apollo_clone I'm from the Midwest (Milwaukee), but I live in Georgia
 0  0  0
05:39:22 February 21, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Dope💘 https://t.co/1AEJ2R0Hm6
 0  0  0
05:02:29 February 22, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Believe that if it can be thought of, it can be manifested
 3  6  0
03:54:15 February 22, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Gym time fr
 0  1  0
22:12:46 February 23, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Bye! https://t.co/6SmXkkTJ6N
 0  0  0
21:38:28 February 24, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
What am I doing?
 0  0  0
00:01:00 February 26, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
my manager legit just got on hard with me in the room and said, "I'm gonna have to wear some different pants next time" 🤦🏽‍♀️
 0  2  0
18:52:22 March 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
my manager legit just got on hard with me in the room and said, "I'm gonna have to wear some different pants next time" 🤦🏽‍♀️
 0  2  0
18:52:22 March 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I love a dominant male in the bedroom🙏🏽🙏🏽
 0  1  0
20:06:58 March 2, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Has nothing to do with me or my money
 0  0  0
03:39:34 March 4, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Patience is a virtue!!!!!
 0  1  0
20:01:51 March 4, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
That "top off" song is weak lol
 0  1  0
17:18:36 March 5, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I'd be drunk as hell tweaking lmao https://t.co/KWFZxya3Zj
 0  4  0
03:29:06 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Lmao sureeee
 0  0  0
03:12:12 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Lmao ur done crying?? At least ur got SoundCloud creds and at least u got clientele from me and followers
 0  0  0
03:09:37 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Welp😂🤷🏽‍♀️ didn't do none of it
 0  0  0
03:06:57 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Oh that's because the videographer posted it lol
 0  0  0
03:00:22 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@BOSSMANLOVESYOU LMAO RIGHT!!
 0  0  0
02:57:59 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM I thought u were already. Seemed like u were whining already so. U know u give cry babies what they ask for
 0  0  0
02:57:46 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM When I began music and knew little to nothing about exclusive rights. I thought producers posted thei… https://t.co/b7bCsgX8LQ
 0  1  0
02:52:37 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Well, I'm coming out with a project in which all are in legal order and none have been taken from any… https://t.co/RnRXwSEEtG
 0  0  0
02:51:58 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Music makes a lot of people take things far too personal. I'm trying to comprehend how these people really think th… https://t.co/66VAcOnNFu
 0  1  0
02:49:48 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM I wish this were true. I guess ur upset lmao
 0  0  0
02:48:03 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Lmao okay I stole it. Who cares
 0  0  0
02:45:11 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Didn't you not only promote it, but love the visual to match as well? The song was never used for pro… https://t.co/CQSCZALoOn
 0  0  0
02:43:50 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Producers this day in age are just upset and broke so I mean I guess
 0  0  0
02:41:37 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ProducedbyDM Well that's why I haven't used any of urs lmao
 0  0  0
02:40:49 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
That's exactly why I don't work with a lot of y'all producers. Most of y'all are too money hungry and don't underst… https://t.co/du8bPQsSd6
 0  4  0
02:40:22 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
They OBVIOUSLY never owned the exclusive rights since u know you send beats for free without giving them rights lol… https://t.co/S6h3SobF5B
 0  1  0
02:38:23 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Yes. I'll go to court with the goofy producer and be like here's where he sent me the beat for FREE usage. At that… https://t.co/oPVERRrNOr
 0  0  0
02:37:08 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I like black men better with black women. JUST saying
 0  3  0
02:35:29 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I haven't been wearing makeup and I've just been consistent with my regimen and I'm honestly loving how clean and clear my skin is looking!
 0  1  0
02:34:34 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
You can't rush an artist to create to ur beat. That's where you lost. No one rushes you to make a beat. https://t.co/S2DPpHtnh6
 1  5  0
02:27:47 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@carpeNIKA @Cosmic_Siren @iamursensei @AmberJaii @BombJahlaam Ur events are always when I work
 0  0  0
03:36:29 March 6, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I see my old friends being used everyday smh.
 0  0  0
18:06:04 March 7, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lol this is scary good and accurate 😂 https://t.co/50ZjvkUISz
 0  1  0
18:08:14 March 7, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@yungbabytate Yeah tate😖 thanks so much
 0  0  0
06:37:10 March 8, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I'm dealing with a lot right now, but nothing I can't endure, handle, and grow from.
 1  2  0
06:33:44 March 8, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
There's only two times I can recall feeling numb... once in 2015 and today. One of the most shocking nights I've had.
 0  0  0
06:33:11 March 8, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
It's weird that my project relates more to me now than when any of the songs were written.... it's always this way
 1  6  0
06:40:21 March 8, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
preeeeeaaaaaacccchhhhh https://t.co/R0RHRH4K4E
 0  0  0
04:37:18 March 10, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
😂😂😂 https://t.co/ENRN7DNVi8
 0  0  0
04:33:50 March 10, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
That one person who done had braces for over 10 years.... lmao
 0  1  0
04:32:04 March 10, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
BOY U GOT THAT DOPE D
 0  1  0
08:30:37 March 10, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
This Jupiter retrograde thooooo
 0  0  0
05:35:46 March 11, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I want a new boo... currently not entertaining a soul and for the first time that is making me bored lol
 0  2  0
22:44:45 March 12, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I just got this iPhone X and idk if I like this lol
 0  1  0
22:03:43 March 12, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Trying to decide where to go for my 21st lol... I feel so young.
 1  0  0
21:43:07 March 12, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @garyvee: Soon they will know the name @yungbabytate https://t.co/aG4CBg1AuM https://t.co/HCUKXEhFe9
 36  0  0
04:02:55 March 12, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I cried over a guy last night lol my period is soooooo annoying
 0  1  0
22:54:44 March 12, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Don’t be scared to evolve. Don’t allow laziness to prevent u from evolving.
 1  3  0
03:47:31 March 13, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@dead__andy Lmao my DMS are open :))
 0  1  0
00:34:54 March 13, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lmaooooo https://t.co/tDBQQxj9Iu
 1  1  0
07:51:49 March 13, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
On my 4th Chanel fragrance. I think I’ve got a fav! I think I wanna try Tom Ford next.
 0  1  0
17:57:41 March 14, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lawddddddddddddddddd https://t.co/hXjDn4sCZU
 0  1  0
03:14:11 March 15, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Yayy https://t.co/EJLpeYHQiS
 0  0  0
00:59:52 March 15, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ACoupleMillion Syphilis and hiv ain’t lol
 0  1  0
00:29:25 March 15, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I count that cash thru the week, on a tesla I can’t go to sleep🤒
 0  0  0
03:13:51 March 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I like drugs lol
 0  0  0
14:18:51 March 17, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
My music taste so Atlanta lol
 0  2  0
14:10:06 March 17, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@yungbabytate Chocolate men are better
 0  0  0
05:22:10 March 17, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@SATORI_IV His reply. lol you don’t smoke anymore?
 0  0  0
04:44:08 March 17, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@SATORI_IV Lol^
 0  1  0
02:47:01 March 17, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I’m the type that will make lame excuses just to see you lmao
 2  0  0
14:56:43 March 17, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Some people shouldn’t drink lol
 0  5  0
03:40:19 March 18, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I love the iPhone X now lol
 0  0  0
19:37:08 March 18, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Setting deadlines is probably the best things I’ve done in awhile.
 0  3  0
00:45:22 March 19, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Taking my guy friend shopping because he has no fashion taste lol. It’s sooo funnnn
 0  0  0
23:03:47 March 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Today I’m reminding myself who tf I am :))))
 0  0  0
16:35:43 March 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I want nothing to do with Drama and hatred this year. Any year honestly.. it’s hella draining. I just want to prosp… https://t.co/rpibYrBVvw
 0  7  0
15:51:59 March 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Jodeci https://t.co/vnMguixcot
 1  1  0
11:39:59 March 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lets get it https://t.co/ZcvM5JMoN2
 0  1  0
11:18:07 March 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Until next month, yes :( https://t.co/g2nx9B7FfD
 0  1  0
11:04:55 March 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ThatsJuhovah DJ my friend needs a barber, who is ur barber lol
 0  1  0
23:49:37 March 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I feel rejuvenated!!! Cut out all the phony energy and geared my focus toward growing into a better woman and closer to my dreams.
 0  2  0
18:48:39 March 21, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ThatsJuhovah Who twists your hair? Them too?
 0  0  0
00:51:42 March 21, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
happens lmao https://t.co/PzHLo7J7VY
 0  1  0
16:57:12 March 22, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lloyd’s manager was in my session last night lol.
 0  5  0
14:48:08 March 22, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Ummmm fenty beauty foundation is amazing.
 0  1  0
20:00:48 March 22, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @kyselenaa: my dog is thiCCC https://t.co/amWiYu8Iqo
 113.3 K  0  0
03:30:25 March 24, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
keep it playa. always.
 3  6  0
18:03:08 March 26, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
It’s coming back! I promise😂🙈💖 https://t.co/SKHAFC4C9c
 0  1  0
10:39:34 March 27, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @igobymindy: @merakicsl Thank yooou 🙏🏾 I was legitimately sad lol
 1  0  0
02:09:24 March 28, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
im scared that I miss you. happens every time.
 1  1  0
02:07:43 March 28, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Most of my friends are males and they are the best friends to call and talk to. I love it
 0  0  0
02:16:56 March 28, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I waited so long to be this UNBOTHERED by other’s negativity.
 2  1  0
17:01:08 March 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
💕💕💕 https://t.co/m2gPQUiQjk
 1  4  0
15:11:56 March 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lmaoo why r we so freaky https://t.co/TKOzpkT7Cx
 0  1  0
14:59:58 March 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I’m really not the one to play with.
 2  1  0
19:09:14 March 31, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lmao😂 https://t.co/8KTWNvsamG
 0  0  0
19:09:15 March 31, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @WillisTheLion: I need to go out & network more but....I honestly just dont like alot of yall lmao
 7  0  0
02:46:20 April 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I need to create rn
 1  1  0
02:46:05 April 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@najaahxoxo Lmao what’s his sign?
 0  0  0
05:26:46 April 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ljondrums I thought you were getting top at first😂
 0  1  0
23:07:30 April 2, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Tpain done messed around and started working w Smino then peeped how lit the Midwest music is.
 1  4  0
23:10:09 April 2, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
DAS RIGHT https://t.co/Pj9xa4GbMn
 0  0  0
20:06:17 April 3, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Until they’re afraid of losing me and are absolutely crazy about me.... I will not be doing relationships.
 14  25  0
15:14:48 April 4, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@HaveA_NiceFall @ekelanii What’s that lol
 0  0  0
00:45:44 April 5, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ekelanii @HaveA_NiceFall Perfect bc I’m off Friday night
 0  0  0
00:44:07 April 5, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@HaveA_NiceFall @ekelanii Let’s do it!!
 0  1  0
00:21:25 April 5, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @SHUNMILLIONS: NEW MUSIC VIDEO ❤️✨✨ What About Mine 📝✨ Shot By Antoine Davis📸 https://t.co/ftgMyVIshJ
 3  0  0
18:43:45 April 5, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
💪🏽 look at the love, they love us!!! https://t.co/DauVSCU18N
 0  0  0
02:38:11 April 7, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Sick as a dog but I wanna go out so badd
 0  0  0
02:38:52 April 7, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@_hannamitchell Problem?
 0  0  0
11:54:11 April 8, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Very true https://t.co/v3GVadJtXC
 0  1  0
19:10:36 April 8, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Ew lmao https://t.co/VJ7IJvojsc
 1  0  0
03:06:20 April 9, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Getting an ankle tat Sunday and I’m scared lol.
 0  0  0
22:05:54 April 11, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
❤️ https://t.co/qHlvCuvfZT
 1  3  0
18:11:08 April 11, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@_TeddyJr_ Lmaoo
 0  0  0
16:54:56 April 11, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Thank you! https://t.co/rYf13brczr
 0  0  0
16:54:06 April 11, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I officially own my own Publishing Company😌
 0  13  0
16:48:11 April 11, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @_GentleViolence: @merakicsl got that heat coming🔥🔥👀👀👀 https://t.co/pmo17lsOqY
 1  0  0
15:38:06 April 13, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @cysandre: 🧡🧡🧡 https://t.co/h3r5SWLLXd
 1  0  0
19:25:49 April 13, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I’m gonna own my own tequila one day.
 0  0  0
13:57:01 April 14, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I’m being so selfish with my music. It’s really bc it’s the best it’s probably ever been.
 0  1  0
13:45:27 April 14, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@imaniszn Same
 0  0  0
15:14:38 April 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
😂 https://t.co/O7H1lxh96M
 0  0  0
15:13:47 April 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @signedmyself: Yall been asking for it ever since I posted the video clip of us playing it at the studio so here we go! My highly antici…
 17  0  0
15:11:30 April 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @ekelanii: Rip to us https://t.co/Oc1r5dHKv7
 1  0  0
15:38:53 April 16, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@iamtheletterm It’s coming.
 0  1  0
03:22:35 April 17, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
zucchini, onions, and sweet carrots❤️❤️
 0  1  0
00:17:28 April 19, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @TedParkBoi: NEW YORK CITY. You changed my life, couldn’t ask for a better end to my first tour run. @h1ghrmusic Tour see ya next week 💛…
 13  0  0
22:36:41 April 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
“Someone already has you hooked” lol
 0  0  0
22:28:11 April 20, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I miss a lot of people and I’m sure it’s best that I’m not apart of their lives. It just bothers me to have had so… https://t.co/OWj3O12adG
 0  5  0
02:07:54 April 23, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Idk how I feel about having new friends every 6mo to a year. For that very reason I began to observe how I come acr… https://t.co/TCmNAoaoyi
 0  0  0
02:06:43 April 23, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Sometimes I’m like... it’s interesting how I can call up people I know and give great convo and simply check up on… https://t.co/EZiz1yGUZp
 1  5  0
02:05:28 April 23, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Men really do suck.
 0  1  0
12:55:30 April 24, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
🔥🔥🔥 https://t.co/sFJFlpQLgR
 0  4  0
04:09:13 April 24, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
what’s wrong baby, I could put you on baby
 0  0  0
15:06:46 April 24, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
💙💙💙💙💙 https://t.co/O075u5JBU2
 1  4  0
03:43:47 April 25, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @austinmarctr: big s/o to @UrbanOutfitters for featuring the song 'Raspberry' I produced for @merakicsl on their Weekly Warmup playlist…
 1  0  0
03:43:49 April 25, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Same https://t.co/8UjiwQOerq
 0  1  0
19:24:04 April 27, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @CJTheOrator: New Meraki alert !!! #InterviewComingSoon https://t.co/ZK9obzp4m9
 1  0  0
15:12:12 April 28, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lmaooo got u https://t.co/mnSjkIRuuJ
 1  1  0
15:12:06 April 28, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@TAWKSICK408 Where r u located
 0  1  0
16:09:22 April 28, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Black people have a difficult time sticking together in predominantly white areas and establishments.
 0  0  0
19:03:22 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Meeeeeee https://t.co/jXOpOUWxGd
 0  0  0
06:19:17 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
smoking less feels weird. May have to stop smoking for a month. Sheesh lol
 0  3  0
06:19:02 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I turn 21 next Sunday. Omg lol
 0  1  0
04:13:04 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @ItzamarAcevedo: I’M JUST GONNA LEAVE THIS HERE RQ.... https://t.co/AcWYRJVlLP
 47.9 K  0  0
04:12:40 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@realkobek Lol what do u do
 0  0  0
04:12:09 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I’m gonna be an A LIST celebrity one day. Just mark my words.
 1  5  0
04:09:11 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
MK ULTRA. Little drugs prolly but he’s definitely under MK ULTRA https://t.co/HxsLFN7c4z
 0  1  0
04:03:49 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
May I’m dropping! https://t.co/InUKwcIMYO
 0  1  0
04:01:37 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
New me after May6... my own personal new year.
 0  0  0
19:32:25 April 29, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lmao https://t.co/zYN86eerVn
 0  2  0
00:37:41 May 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
African Americans make the best music. Always have. Always will.
 1  7  0
01:42:47 May 1, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Got these lil ho’s glancin’
 1  0  0
23:16:32 May 3, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
good morning lol https://t.co/T0zv6zs9bw
 0  1  0
13:21:58 May 3, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Lit my guy🔥🔥🔥 https://t.co/TzujAaMnFp
 0  1  0
01:09:15 May 3, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Bruh I’m annoyed
 0  0  0
05:17:22 May 3, 2018
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@kaeyonceknowles Gotta get bottles asappp lol
 0  0  0
17:09:04 May 3, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Landed in LA, started booming Kendrick. Felt it was only right.
 1  4  0
16:58:35 May 3, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @monazty: why you bother me when you know you got a woman?
 20  0  0
10:08:21 May 3, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Getting drunk every night starting tomorrow until Sunday lmaoo
 0  1  0
02:20:16 May 3, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@kaeyonceknowles Literally tho lol
 0  0  0
02:18:57 May 3, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Sometimes I can't believe myself. I never knew I was capable of some things.
 0  2  0
00:31:18 May 3, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
I'm chilling letting em schleeep lol❤️❤️ https://t.co/nPGqeU1S93
 0  2  0
17:34:45 May 3, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Thank you❤️❤️ https://t.co/iw9kWjfjf7
 0  0  0
18:06:03 May 4, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @TheSevenStory: @merakicsl I dig that raspberry joint
 2  0  0
18:06:06 May 4, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @mattmcGhee: THE TAPE OUT AYYYYYYYYY https://t.co/GrP8KRsonT
 38  0  0
15:29:59 May 5, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 https://t.co/s4VQiayRiB
 0  1  0
15:29:38 May 5, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @ljondrums: Happy birthday sis, love you fool. @merakicsl
 1  0  0
22:18:03 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Thank you bro, love you too❤️ https://t.co/eliEvbGnG7
 0  0  0
22:18:01 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Oh yeah can't wait to link with ya brodie! Thank you❤️ https://t.co/wkDn263TEr
 0  1  0
21:27:40 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@ItsCrystalee Lmao thank you, I love u
 0  0  0
21:27:16 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Thank u Brodie ❤️ https://t.co/pfWEWpbCC8
 0  0  0
16:30:16 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@HeyLilMac 🤣🤣🤣 thank u kalen❤️
 1  1  0
16:30:04 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @LamarrCrumb: @merakicsl Happy birthday homie🍾💃🏿
 1  0  0
16:25:24 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@LamarrCrumb Thank u Lamar ❤️
 0  0  0
16:25:21 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@___Tiaaaa Thank you love ❤️
 0  1  0
16:24:05 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@___Tiaaaa Thank you love ❤️
 0  1  0
16:24:05 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@honeynoir Thank you❤️❤️❤️❤️
 0  0  0
16:23:56 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @honeynoir: Wishing You The Happiest Birthday Ever @merakicsl 🎂🎂🎂
 1  0  0
16:23:50 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
TOMORROW IS MY BIRTHDAY
 0  0  0
04:42:11 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Thanks boooo❤️ https://t.co/Nte7Itc2Xh
 0  2  0
22:28:04 May 6, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Thank you Vike😊 https://t.co/Q66Yz6j5Pa
 0  0  0
23:24:12 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
This cuter lol❤️ https://t.co/iyF81wnBw1
 1  7  0
18:52:08 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
out here enjoying life in LA lol. https://t.co/4OMkDh6kS0
 2  14  0
18:48:27 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @Martin2Cool: @merakicsl happy belated ✊🏽
 1  0  0
18:27:26 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @taynicki: @merakicsl Happy belated love! ❤️ keep shining and rising ☀️
 1  0  0
18:27:24 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @yungbabytate: @merakicsl happy belated baeee ❤️♉️
 1  0  0
18:19:46 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
https://t.co/1A6F5lNZyf
 0  4  0
18:19:38 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @kweenayy: .@merakicsl let's celebrate meraki bday by listening to raspberry 💕
 1  0  0
18:02:28 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Yes do this! Lmao https://t.co/YWIMOsD6BJ
 0  0  0
18:02:26 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Thank you all for the love and birthday wishes😙😌
 0  0  0
17:50:58 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @kweenayy: Listen to Raspberry (prod. AustinMarc) by @merakicsl #np on #SoundCloud https://t.co/nACAwTaScy
 1  0  0
17:50:37 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @kennyleaux: happy birthday @merakicsl, celebrate life.🤘🏾
 1  0  0
17:50:30 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
❤️ https://t.co/54TSl2kOHt
 0  0  0
17:50:26 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @JayLuc23: Happy Birthday @merakicsl !!!
 1  0  0
15:37:03 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @am_creatrix: @merakicsl happyyyy bearthday luh baby 💕😘
 1  0  0
15:37:01 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @TwanHarris4: @merakicsl happy birthday 🎈
 1  0  0
03:50:50 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@TwanHarris4 Thank you twan😊
 0  1  0
03:50:47 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @truekanoflife: Happy birthday 💖 @merakicsl
 1  0  0
03:50:31 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@truekanoflife Thank you😊
 0  1  0
03:50:28 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @CJTheOrator: @merakicsl happy birthday 🤘🏾♉️
 1  0  0
03:43:39 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @DarrellBankss: @merakicsl Happy Birthday!
 1  0  0
03:43:35 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @_imjustayeejay: @merakicsl happy birthday young OG. Blessings sent your way ❤️!!!
 1  0  0
03:43:31 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @ItsMykool: I wonder is @merakicsl knows how good she is. https://t.co/avOe6lC4M7
 1  0  0
03:43:29 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
❤️ https://t.co/LrV5rmQ8I7
 0  0  0
03:43:26 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @rodneyLmorris: @merakicsl happy born day shorty 🎁🎊
 1  0  0
03:43:17 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
RT @VikeIsKing: @merakicsl Happy Belated birthday!
 1  0  0
23:24:15 May 7, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Okay so I'm back and feeling better.... I've gained a nice amount of motivation so I need beats
 0  16  0
16:14:16 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
stay motivated....
 1  0  0
16:00:26 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
How do u live ur life basing ur every move literally every move on another persons actions and moods.. folks really lost out here
 1  1  0
05:30:29 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
Really glad I'm my own person... realized how much I can't stand being around people who are basically clones of one another
 0  1  0
05:28:36 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@Cosmic_Siren send me those pics!! Lmao
 0  0  0
04:58:19 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
LIKE GO AWAYYYYY you pet lmao https://t.co/RqNxWYacxy
 0  1  0
04:07:14 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
When u don't fw someone anymore and they just gotta be around the people you've introduced them to 24/7. All y'all cut lmao
 4  5  0
04:05:29 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
drop my top, let the roof loose. look at dese diamonds fruit loops
 0  0  0
03:49:33 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
There's famous actors on my flight lol
 0  1  0
03:43:55 May 8, 2017
Twitter for iPhone
( @merakicsl )

Tweets
36.4 K
Followers
1.6 K
Following
534
Trending Tweets
@kaeyonceknowles Idk I gotta check when I'm off the plane
 0  0  0
03:38:52 May 8, 2017
Twitter for iPhone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

merakicsl's Tweeting Pattern

Based on pattern calculated through algorithm by taking average time of everyday tweets, merakicsl's (BAERAKI) tweeting hours are as follows


merakicsl's GeoLocation

merakicsl (BAERAKI) is based in MKE 2ATL as shown on map.

Profile Colors

Profile
Sidebar
Sidebar Border

merakicsl's HashTags

The User merakicsl has no Hashtags yet

merakicsl's Mentions

Users called by merakicsl (BAERAKI) in is his tweets:
Current suspected mood: